Porto Novi
ART PREPORUKA

ART: HRT 29. jula premijerno prikazuje ,,A Porina dobiva – Oliver Dragojević”

Hrvatska radiotelevizija (HRT) na drugu godišnjicu smrti velikana hrvatske muzike Olivera Dragojevića, u srijedu 29. jula u 20:05 na svom Prvom programu Hrvatske televizije (HRT-HTV1) emituje dokumentarni film ,,A Porina dobiva – Oliver Dragojević”, piše u saopštenju HRT-a.

– Hrvatska radiotelevizija dostojno će obilježiti drugu godišnjicu smrti velikog Olivera Dragojevića, premijernim prikazivanjem prvog autorizovanog dokumentarnog filma o Oliverovu životu i karijeri, u izvršnoj produkciji kompanije Unison Pro, a iz serijala ,,A Porina dobiva…”. Scenarista i reditelj Toni Volarić u sedamdeset minuta odlučio je na neuobičajen način slijediti Oliverovu karijeru, a filmska se priča ispisuje uz izjave Oliverove rodbine, prijatelja, saradnika i kolega muzičara – navodi se u saopštenju HRT-a.
U ekranizovanoj biografiji, nezaboravnog Olivera opisuju oni koji su ga najbolje poznavali – supruga Vesna, prijatelji Brico, Bata, Vinko Barčot, Zlatan Stipišić Gibonni, Zorica Kondža, Tedi Spalato, Tomislav Mrduljaš, Ante Gelo i drugi.

Prvi će put javnost doznati mnoge pojedinosti Oliverovog privatnog života i vidjeti dosad neobjavljene snimke nastale daleko od očiju javnosti, na proslavama i druženjima s porodicom i prijateljima, iz ribolova, sa snimanja pjesama za neke sad već slavne albume. Uz to, film donosi i priče o nastanku mnogih pjesama koje su obilježile dugu karijeru pjevača, od mnogih proglašenog najpopularnijim i najobožavanijim u istoriji hrvatske zabavne muzike. Bio je to čovjek koji je sanjao i dosanjao nastupe i u prestižnim svjetskim dvoranama, od Njujorka do Londona i Pariza… Ali, ipak, najradije se vraćao u svoju Vela Luku, moru i ribama, tišini mora, daleko od pozornica i popularnosti, piše HRT.

– Zaista, još za života Oliver je postao legendom među pjevačima. Od djetinjstva u Veloj Luci, pamtim ga kao jedinstvenog muzičkog galeba. 31. jula 2018. Hrvatska se, na dosad neviđeni način, oprostila od svog Olivera, što su propratili mnogi domaći i svjetski mediji. O životnom putu ovog izuzetnog muzičara, na poseban način, donosi nam dokumentarni film na drugu godišnjicu njegove smrti. Stoga ne propustimo pogledati prvu autorizovanu ekranizaciju Oliverovog života, iz posebnog serijala Dokumentarnih sadržaja HTV -a ,,A Porina dobiva.. – naglasila je tom prilikom urednica Lejdi Oreb.