Od 19. aprila do 4. maja u Gimnaziji ,,Slobodan Škerović” održano je 18 javnih časova. Ove aktivnosti planirane su u okviru Akcionog plana za unapređenje kvaliteta obrazovno-vaspitnog rada, radi poboljšanja saradnje roditelja i škole. Odziv roditelja je bio zadovoljavajući, pa su prisustvovali časovima matematike, biologije, ruskog jezika, italijanskog jezika, hemije, filosofije, pojedinca u grupi, crnogorskog – srpskog, bosanskog i hrvatskog jezika i književnosti.
Njihovo učestvovanje u realizaciji časa u okviru nastave crnogorskog – srpskog, bosanskog i hrvatskog jezika, kod profesorica Mirjane Perović i Irene Ivanović, izdvojilo se kreativnim pristupom. Jedna majka je čitala stihove na ruskom, druga na italijanskom. Učenici su čitali na njemačkom i engleskom jeziku, rezimirajući epohu romantizma. Na času obrade Kostićeve ,,Santa Maria della Salute” bilo je 14 roditelja, koji su sa svojom djecom podijelili iskustvo inspirativne analize.

Izdvojili bismo čas matematike pripravnice Virne Hadžiosmanović, koji je u dvojezičnom odjeljenju, uz prisustvo brojnih roditelja, održala na engleskom jeziku. Učenici i roditelji, podijeljeni u grupe, imali su mogućnost da se korišćenjem aplikacije na mobilnom telefonu oprobaju u kvizu znanja na temu podudarnost trouglova.
Na času italijanskog jezika profesorice Ivane Vujović, učenici su razmatrali aktuelne socijalne probleme u savremenoj Italiji analizirajući tekstove italijanskih pjesama posvećene socijalnoj problematici. Roditelji su, kao članovi žirija, ocjenjivali njihove grupne prezentacije, obogaćene muzičkim numerama i recitalima.

Na času profesorice Ljiljane Batrićević i pripravnika Marka Spaića iz crnogorskog – srpskog, bosanskog i hrvatskog jezika i književnosti, roditelji su mogli da se uvjere u kreativnost učenika, koji su pripremili brojne prezentacije o renesansi, na zanimljiv način predstavljajući pisce, muziku, modu i cjelokupnu umjetnost te epohe.
Još jedan od uspješnijih javnih časova je čas iz filosofije kod profesorice Smilje Vukićević. Brojni roditelji su zajedno s učenicima učestvovali u grupnom radu, tj. zajedničkom rješavanju zadataka, analizirajući tekstove na temu epistemioloških učenja kod najznačajnijih mislilaca antike i modernog doba. Primijenjene su različite tehnike aktivne nastave/učenja.
Na času hemije, profesorice Svetlane Varagić, roditelji su gledali učeničke prezentacije o ugljenim hidratima. Na kraju časa priređena je igra asocijacija u vezi s obrađenim gradivom.
Na času biologije, kod profesorice Marijane Laković, obrađivani su virusi i subvirusne čestice. Majke, bivše gimnazijalke, bile su u prilici da obnove stečena znanja iz gimnazijskih dana.


